کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات Warli به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وبسایت Warli و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سامانه Warli از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامانه Warli منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سامانه Warli تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از وبسایت Warli به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه Warli اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامی که شما از خدمات سایت Warli استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سامانه Warli ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سامانه Warli به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا سرویس های ویژه، امکان دارد سامانه Warli برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه warli را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که (شماره سامانه) تنها شماره‌ای است که سامانه warli از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سامانه warli، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سامانه warli است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@warli.ir اطلاع دهید. همچنین )شماره سامانه)، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش سامانه warli را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

سامانه warli به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

سامانه warli متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت سامانه warli ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه warli ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سامانه warli جزئی از اموال سامانه warli محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سامانه warli است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سامانه warli محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارایه سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

سامانه warli به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارایه سفارشات می باشد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سامانه warli به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند سامانه warli همواره در ارایه کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که تعداد شرکت کنندگان مربوط به کارگاه ها در سامانه warli به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سامانه warli محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای خدمات به اتمام رسیده، خدمات دیگری را جایگزین کند.

سامانه warli مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارایه می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از خدمات به هر دلیلی بدون اطلاع قبلی، برای سامانه warli محفوظ است.