مطالعات بازار برای نوجوانان

تحقیقات بازار

بدون شک یکی از مهمترین گام های اولیه برای راه اندازی هر کسب و کاری از هر ایده ای، مطالعه و بررسی بازار آن است. جالب اینجاست که مطالعات بازار مفهومی عام از اشکال متنوع تحقیق و بررسی بازار است. برای هر ایده ای که به ذهن ما می رسد بدون اینکه بدانیم از داده های مطالعات بازار استفاده کرده ایم.

بررسی‍

مفهوم مطالعات بازار

مطالعات بازار، همان جمع‌آوری و تفسیر نظام‌مند اطلاعات دربارۀ اشخاص یا سازمان با استفاده از روش‌های آماری، تحلیلی و تکنیک‌های علوم اجتماعی، برای به‌دست‌آوردن بینش یا پشتیبانی تصمیم‌گیری است.

چرا مطالعات بازار برای نوجوانان

نوجوانان نیروهای تازه نفس برای ورود به بازار و در دست گرفتن نبض بازار و کسب و کار هستند.

نخستین چیزی که برای ورود به بازار باید یاد بگیرند دید تحلیلگر و بررسی کننده است.

مطالعات بازار بدلیل شکل نظام مندی که برای بررسی دارد می تواند نوجوانان را با شکل بازار آشنا کند.

همچنین نوجوانان دید عمیق و خلاقانه ای به موضوعات جدید دارند.

این دید می تواند آنها را در جهت ارایه راهکاری نوآورانه و مورد نیاز جامعه کمک کند.

آنها برای تصمیم گیری درمورد آینده نیاز به روشی دارند که تحقیقات بازار در اختیار آنها قرار خواهد داد.

راه اندازی کسب و کار

بی گمان همه کودکان و نوجوانان رویای کسب درآمد بالا را در سر می پرورانند.

همچنین والدین نیز بدنبال موفقیت هرچه بیشتر فرزندان هستند.

از اینرو warli با تکیه بر استاندارد های جهانی کودکان و نوجوانان را برای آینده ای بهتر آماده خواهد کرد.

آموزش کسب و کار به کودکان و نوجوانان می تواند آنها را در مسیر آماده سازی برای آینده توانمند تر کند همچنان که به فرآیند کودکی و نوجوانی آنها نیز صدمه ای وارد نشود.

کودکان و نوجوانان نیاز به تجربه و حتا شکست برای موفقیت بزرگ در آینده دارند.

آموزش کسب و کار به کودکان و نوجوانان با تحقیقات بازار آغاز می شود.

این مطالعات کودکان و نوجوانان را آماده می کند تا از رویا پردازی صرف به ایده پردازی خلاقانه روی آورند.

روش های مطالعات بازار برای نوجوانان

نوجوانان با آگاهی کافی از تکنولوژی و دارا بودن زمان بیشتر برای یادگیری و استفاده از ابزارها می توانند در نوآوری و خلاقیت روش های تحقیقات بازار پیشرو باشند. ابزار های تکنولوژیک امروزه شکل بسیاری از کارها را تغییر داده است. نوجوانان می توانند از واقعیت مجازی (VR) واقعیت افزوده (AR) وبینار، شبیه سازی و …. برای جمع آوری داده های واقعی استفاده کنند.

برای موفقیت نوجوانان باید با آنها همراه شویم، همراه کردن آنان با خودمان تکرار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *